tisdag 25 oktober 2011

Vilken dag! Jag är helt utpumpad. Jag gick från praktiken vid lunch för att lyssna på en av AKademikerförbundet SSR:s föreläsningar för beteendevetarna på Mdh. Min chef höll föreläsningen och han är så himla duktig. Det ska bli en fröjd att höra hans socionomföreläsning om två veckor.

Jag kom på idag att jag inte alls var så sugen att söka jobbet på Akademikerförbundet SSR men att jag tänkte äh jag chansar. Nu är jag så himla glad och tacksam för att jag gjorde det, det är verkligen ett så himla roligt jobb. Jag är taggad att få börja ordentligt själv efter VFU:n.

Dagen fortsatte sedan med shopping med min älskade mamma. Jag har numer en riktigt varm och fin vinterjacka samt lite kläder till ett festligare tillfälle som äger rum på ett bibliotek i december.

Nu ska kvällen ägnas åt lugn och ro och vila. Det är fint det.

1 kommentar:

skymningsängeln sa...

Vad är det för festlig tillställning? Och var inhandlade du din jacka? Behöver tips!