onsdag 5 oktober 2011

För länge sen såg jag en pyjamas (shorts och linne) som jag ville ha men var inte riktigt säker på om jag hade råd att prioritera. Jag valde att vänta. Sen har den dykt upp i huvudet på mig flera gånger och igår tänkte jag äh vad fan. Så jag gick och tittade på den igen, den kostade 149 kr. När jag tagit fram färg och storlek såg jag att det var två mörkblåa fläckar på den, jag letade efter en annan i min storlek och det fanns inte i den färgen jag ville ha. Jag gick till kassan och hon sa att det var de sista. Efter en stunds funderade frågade jag om hon kunde gå ner i pris på den här. Det är ändå en pyjamas, jag kan leva med fläckarna för jag tyckte verkligen så himla mycket om den. Jag hade tänkt mig att jag skulle få betala typ 100 kr. Hennes svar var, om du vill ha den kan du få den för 49 kr. Gissa om jag blev nöjd?

Studentvänligt som Therese skulle ha sagt.

I kväll är planen lite plugg inför morgondagens seminarium. Onsdag betyder ju också bondekväll. Om jag orkar hålla mig vaken tills dess.

1 kommentar:

tefflis sa...

haha, studentvänligt!! :)
Saknar dej! Kram