söndag 30 oktober 2011

Klockan är bara tio och jag känner mig redan alldeles uppfylld av en massa känslor. Fint är det. Dagen började med att jag kom ihåg att Nallen (klasskamrat) gifte sig med sin Frenne igår. Sen när jag pratade med Hanin kom jag ihåg alla vänner som ska gifta sig framöver. Anna och Gabbe först nu i december, sedan nästa sommar ska Hanin och Samir gifta sig, två andra vänner ska också få varandra (som jag inte vet hur offentligt det är ännu) och min ena lillkusin ska också gifta sig då. Det är så fint att jag gråter lite bara av att tänka på det.

Sen tittade jag på "Så mycket bättre". Jag vet inte när det hände, men efter 25 någonstans började jag helt plötsligt uppskatta TV-program med en emotionell attraktion i. Jag tycker att "Så mycket bättre" har det. Det är så vackert att se de helt olika artistiska uttrycken tolka varandras låtar, och se den reaktionen och respekten det väcker.

Inga kommentarer: