måndag 6 juni 2011

Jaja okej. Jag erkänner att jag kollade runt efter rubriker som avslöjar hur det gick på efterfesten. Om Sara och Martin pratat ut eller om han hånglat med Minella. Det verkar lovande baserat på det jag såg.

Nu ska jag släppa det och ägna mig åt tentan. Idén är att jag ska försöka bli klar idag. Imorgon börjar sommarkurserna och då vill jag vara klar med den här. Jag får lov att erkänna att jag känner mig lite stressad inför sommaren. Det här med att jobba och läsa är inte roligt. Men jag kan inte göra annat, sommarkurserna ger mig ekonomi i början av sommaren och jobbet i slutet. Jag kan inte välja bort något utav det. Så jag får helt enkelt jobba på att släppa stressen och acceptera läget istället. Det är inte nödvändigtvis situationen som är stressande, utan snarare min reaktion på den.

Men men, nu blir det att skriva utredning!

Inga kommentarer: