söndag 5 juni 2011

Hemma. Nu ska jag äta, bada och sedan titta på BB-finalen i lugn och ro. Jag älskar att vara hemma dagen efter jag har haft besök. Det är så fint att städa efter andra hemma tycker jag. Min egen skit är inte lika rolig. Kvällen igår var mys med grill och häng. Dagen var mysig men intensiv med älsklingarna. Kvällen blir lugn och skön för mig själv. Fint det.

Johanna 2 körde mig till stället som jag kanske ska jobba på i sommar. Jag ska dit på tisdag och eftersom att det ligger lite avsides så ville jag ha hjälp av henne och bilen lite innan. Så nu vet jag vart jag ska cykla. Himla fint såg det ut att vara.

Åh jag älskar mina brorsbarn så himla mycket. Världens mysigaste skitungar. Båda har utvecklat ett busigt flin som jag ser framför mig så fort jag tänker på dem. Jag ska försöka skriva klart tentan snabbt. Sen tänkte jag ta mig lite tid med dem var för sig innan jag börjar jobba. De är lättare att hantera var för sig ;P

Inga kommentarer: