torsdag 30 juni 2011

Från och med i morgon har jag inte längre något vilande facebookkonto. I natt höll jag på att logga in, eller höll på och höll på.. Tanken slog mig och känslan att jag ville vara starkare än vanligt. Men jag sa till mig själv att om du fortfarande vill det imorgon så gör det då. Och idag vill jag inte.

Det är fortfarande tungt. Jag sov mycket mindre än vanligt i natt och Adidas och jag tillbringade nästan halva dagen i sängen. Andra halvan har jag tillbringat med att städa en del. I kväll blir det möte. När saker händer som det här så gör det att jag får lov att se över mina prioriteringar. Möten är viktigt. Kanske viktigast.

Jag är fortfarande inte riktigt sams med mitt mående. Jag vill inte riktigt acceptera. Fast det spelar egentligen ingen roll vad jag vill, det blir som det ska i alla fall. Och nu ska jag raka benen.

Inga kommentarer: