söndag 26 juni 2011

Dagen idag skulle tillbringas på Parken Zoo med svägerskan och brorsbarnen. Men så blir det inte. Istället tror jag att det blir en dag hemma och en kväll med bästisfamiljen. En kväll med Noel känns himla lockande. Dagen hemma också. Jag behöver vara hemma och landa ibland. Landa känslomässigt. Det gör jag allra bäst hemma i ensamhet. Måndag och tisdag är fullspäckade dagar med jobb och delegationsträffar så en lugn söndag känns lockande. Ons-tors är jag ledig och min ursprungliga plan var att åka till Hanin i Södertälje men så blev det inte. Då tänkte jag att jag skulle ta det lugnt och kanske plugga lite. Nu är de nästan fullbokade i alla fall. Men det är okej, jag ska åka med mamma och hennes kärlek till Ramnäs för invigningen av smedjan där. Och det är ju Hannapajens kärlek som har den så det blir fint ^^.

Inga kommentarer: