fredag 3 juni 2011

Jag har insett att min senaste kyss…var så 2010.

Jag lyssnar på…mitt ego.

Jag mår bäst när jag…lyssnar på Gud.

Stockholms bästa stadsdel är… hm, räknas plattan?

Den bästa krogen heter…Blue moon bar.

Jag pratar…mindre och mindre.

Jag älskar/tycker om… livet!

Min bästa vän(ner) är… Camilla.

Min första riktiga kyss… var med min väns pojkvän..

Jag avskyr när folk.. jag försöker att inte avsky så mycket..

Kärlek är…det bästa som finns!

Jag kommer alltid att vara…allergisk mot alkohol.

Jag är hemligt förälskad i… En upptagen man och en motorjournalist.

Sist jag grät var… i veckan när jag pratade med CSN.

Min mobiltelefon är… alldeles för dyr.

När jag vaknar på morgonen… tittar jag på klockan och somnar om.

Just nu tänker jag på… att det här var svårare än jag trodde..

Bebisar är…som människor är mest. En del berör mer än andra.

Homosexuella är... utsatta för diskriminering och stigmatisering.

Ikväll ska jag… Mysa med mig själv.

I morgon kommer jag… Förhoppningsvis umgås med Camilla A och Annso.

Jag vill verkligen… Bli kär på riktigt!

Inga kommentarer: