fredag 17 juni 2011

Dagen ägnas åt diverse fix. Egentligen var planen en pluggdag men eftersom att jag fick en intressent till min mini-PC så fick dagen inledas med att städa datorn. Dessutom behövs det diskas och lite annat hemma så det får bli lite plugg och lite annat. Imorgon kommer min älsklingstjej hit och då vill jag inte ha annat att tänka på än henne. För det går inte riktigt om jag vill slippa stress. Istället kan vi leka tillsammans när hon är här. Jag hoppas att vi tar oss till badhuset också, jag var ju där med hennes lillebror förra veckan så det känns lite som hennes tur.

Min sommarkalender börjar fyllas med fina saker också. Nästa vecka tar jag minisemester hos Haninipanini i Södertälje och senare i juli ska jag hus/fågelvakta i Ängelsberg vilket också blir minisemester. Det blir fint det.

1 kommentar:

Hanin sa...

Och gissa om en liten Sandraj också vill leka med oss...