lördag 31 januari 2009

Vänner

Hemma igen, seg som tusan. Jag känner mig inte sjuk, men förkylningen ligger nog där under någonstans för jag brukar inte bli toktrött av ett par timmar på staden!

Fin dag var det hur som helst, träffade ett par gamla vänner som jag inte sett på länge och pratade nyss i telefon med en som jag inte sett på många år. Det blir fika i morgon med honom och på onsdag med en annan. Alltså så här är det, när jag var politiskt aktiv så träffade jag mycket folk, många som jag gillade och en del som jag inte gillade. Men jag märker verkligen nu, när jag dels har nyktrat till, men också när jag inte har varit engagerad på länge, att några av de som jag umgicks med då tyckte jag verkligen mycket om, på riktigt. Och när jag får träffa dem igen så blir jag glad.

Nu är jag nybadad, sminket är borttvättat och jag har myskläder, det blir en helkväll i soffan och tidigt i säng! Själsligt mår jag himla bra!

//J

Inga kommentarer: