fredag 30 januari 2009

I fas

Äntligen är jag i fas i svenska kursen. Har lämnat in de två första uppgifterna för sent, vilket har gjort att jag haft kort tid på mig att göra nästa. Den senaste som ska vara inne imorgon handlade om att först analysera en debattartikel och sedan om att skriva en insändare. Det känns ju som något som jag inte har större svårigheter med, jag har skrivit ett par insändare i mina dagar, vilket gjorde att jag kunde göra den på den dag. C och jag pluggade på bibblan idag så det gick snabbt. Nu är jag alltså i fas och kan köra igång med nästa när det är meningen att jag ska göra det, på måndag.

I helgen blir det plugga Naturkunskap (prov på tisdag), antingen åka till sthlm på lördag eller lyssna på Mona Sahlin på torget, och på söndag ska jag åka till Surahammar på kvällen, förhoppningsvis med mina fina vän R.

Och jag känner av lite halsont, förhoppningsvis snabbt övergående så att jag slipper bli däckad, det skulle vara himla tråkigt.

God natt mina vänner!

Inga kommentarer: