onsdag 21 januari 2009

Påsar under ögonen

Det händer sällan, men jag har fått två sopsäckar under ögonen! Ja klart att jag överdriver, men stora är påsarna. Dagen har varit bra, VUC besöket gick bra jag har anmält mig på resten av kurserna jag behöver. Det som är bra är att jag har alla kärnämnen nu så nu får jag välja själv. Ska bland annat läsa socialt behandlingsarbete och socialpsykiatri. Ska bli himla spännande!

Sedan blev det lunch med C och häng på stan. Vi träffade på H så hon och jag tog en spontanfika. Nu väntar jag på att klockan ska bli dags för träning, jag har ingen lust alls ikväll, är så trött så att jag helst skulle vilja sova. Men lättjan får inte vinna idag, jag kommer längta ihjäl mig om jag ska vänta en hel vecka till!

Nu ska jag fortsätta med mitt parti onlineyatzy innan jag drar.

Inga kommentarer: