söndag 25 januari 2009

Bakis

Hej mina vänner. Jag är nykter, med det menar jag att jag inte har druckit alkohol sedan 12 juni 2007. Trots det känner jag mig bakfull. Fast när jag var bakfull på riktigt så hade jag ångest, ajg kände skam och skuld och var deprimerad. Inget av det har jag idag, men jag känner mig trött i huvudet, törstig, sugen på fet mat och allt annat som kommer med en fylla. Det är jätteskumt. Men helt okej.

Jag hade en himla rolig kväll igår också. Vi hade en hel del funderingar om vart vi skulle gå. Jag ville till KAK (gayclub) E ville till Pluto, så vi bestämde oss för att vi skulle prova komma in på Blue Moon Bar (E har inte fyllt 24 än). När vi kom till BMB så var båda köerna (+ vipkön) så jäkla långa att vi insåg att vi skulle knappt komma in innan det var dags att åka hem. Så vi gick till Konrad. Jag ska inte säga att det var ett misstag för nu vet vi, men jag kände mig som en tant på dansgolvet. Och jag kommer ihåg att jag inte gillade lördagar förut för alla var så gamla. Nu var alla typ 19. Finniga 19 åringar som beställer öhh en bärs i baren. Det var inga fel på 19 åringarna, men jag kände på riktigt som en tant. Så vi gick vidare till Oliwer, på Oliwer kan ingen under 40 känna sig gammal.
Vi dansade loss till ganska dålig musik, och fick höra av ett sällskap kostymherrar i 40 års åldern att vi var "dansanta". Himla kul var det.
Det blev en donken innan vi tog bussen hem. Vid halv fyra tror jag att jag äntligen somnade in.

Idag blir det mat om en stund, sedan simmning (jag har en ny bikini..jeej) och efter det blir det möte. Kvällen tillbringas tillsammans med Aristofanes och Homeros.

Hoppas ni har en fin dag!

Inga kommentarer: