söndag 1 februari 2009

Trött

Jag är jättetrött, som i sova-hela-dagen trött. Jag har ställt klockan flera dagar i rad nu och det är vanligtvis inte ett problem, men eftersom att jag har den här förkylningen i kroppen så blir jag jättetrött av att inte få sova länge, tills jag vaknar själv. Dagen idag har gått i ett, träffade en gammal vän i morse för en snabbfika, åkte hem till brorsfamiljen och umgicks, var och handlade, spelade Guitar Hero och käkade. Nu är jag hemma en timme för att sedan dra på möte och efter det ska jag åka till ett behandlingshem och berätta om mig själv. Jag tycker om såna här dagar när jag får umgås med människor som jag tycker om!

I morgon blir det tametusan sovmorgon, men jag ska skriva slutprov i naturkunskap på tisdag och om jag inte klarar det så klarar jag inte kursen, och det vore himla synd för då måste jag göra om den, det är ju som bekant ett kärnämne.

/J

Inga kommentarer: