fredag 9 januari 2009

Jag vaknade idag med lite ont i magen över min religionskurs som jag inte har kunnat jobba med. Jag vill inte låta bli att ens göra ett försök. Därför har jag nu gjort de uppgifter jag kan utan boken och ska göra några till i helgen. Även om jag inte får godkänt så får jag i alla fall närvaro.

I eftermiddag ska jag hämta min älskade brorsdotter på dagis, det ska bli jättekul! Hon blir så himla glad när jag kommer dit, personalen säger alltid att faster är hennes favorit. Sen ska hon alltid presentera mig för alla, även de hon inte känner själv. Haha, de brukar bli ganska förvirrade när A pekar på mig och säger Tatter Tatter!

Efter det blir det demonstration på torget!! Kvällen tänkte jag nog försöka tillbringa i simbassängen, men jag ska kolla öppettiderna, jag är inte säker på att det är öppet sent idag.

Ha det!

Inga kommentarer: