onsdag 7 januari 2009

Väntar på att C ska komma förbi. Vi ska simma tillsammans idag, mysigt att simma med en vän. Egentligen så föredrar jag att simma utan sällskap, fast det gäller inte C. Det gör det aldrig, hon är bara som en förlängning av mig själv. Hon är inte ett sällskap utan en naturlig del. Det blir kanske så efter 25 års vänskap? Vi har bestämt oss för att för första gången under de här 25 åren fira det! Så i februari blir det restaurangbesök för att fira att det tidigaste beviset för vår vänskap är ifrån februari 1984! Helt otroligt egentligen...

Jag väntar på en beställd bok också, och nu börjar det krisa. Min kurs slutar på fredag och jag har ingen kurslitteratur. Kanske blir den första kurs som jag inte genomför, skulle i och för sig inte vara en katastrof, det är "bara" 50 poäng och det är inte ett kärnämne, men det skulle vara tråkigt om det blev så. Boken finns ingen annanstans heller... Jaja det löser sig nog.

Nu börjar jag bli uttråkad, jag kan sitta hemma en hel dag utan att bli uttråkad, men när jag vet att en vän är på väg så är väntan oerhört lång! Skitsamma, tar disken så länge!

//J

Inga kommentarer: