fredag 9 januari 2009

Tillbakablick

Jag har precis läst igenom mina gamla inlägg från septemeber och framåt. Jag blir alldeles varm i magtrakten, det har hänt så mycket i mitt liv. Och jag börjar verkligen hitta tillbaka till mig själv.
Mysig känsla :)

Innan det tittade jag på Den man älskar med bland andra Jonas Karlsson. Filmen var säkert inte dålig, men jag blev inte berörd. Jag trodde att den skulle vara annorlunda än den var. Nu har jag sett den i alla fall och behöver inte undra mer.

Imorgon ska jag städa, hämta A på dagis och sedan demonstrera. Möjligtvis kommer jag också att agera flytthjälp. Vi får se. Det känns himla rörigt i skallen nu, jag har en hel del saker i helgen. Ingenting som inte känns bra, det är bara rörigt :)

Nu ska jag sova i alla fall!

Godnatt vänner!

Inga kommentarer: