onsdag 14 januari 2009

Humor och nervositet

Kollade precis in Guldbaggegalan. Såg på nyhetsmorgon dagen efter livesändningen att en filmkritiker var lite irriterad på Johan Glans och underhållningen, det vänder sig inte till filmkritiker i alla fall, jag vet inte vem de vänder sig till sa han. Jag tyckte att Johan var apkul. Det är humor som passar mig, både hans egna stunder på scen, men ABBA-medley-duetten med Björn Gustafsson var ju sjukt kul!!! Hemska skor, fula kläder, dåliga sångröster, hemsk dans.... ja det är humor!!

Nu är jag lite nervös, om tre timmar ska jag kliva in i en träningslokal för första gången typ någonsin. Förut (många år sedan) tränade jag på gym, av just den här anledningen, jag tycker att det är nervöst att träna gruppträning med andra. Men idag är det dags, Basic Step up heter passet. Min nervositet handlar inte så mycket om att jag har dåligt flås och är allmänt otränad, utan mer att jag inte ska hitta, hur beter man sig innan det börjar, och såna saker. Men det lär väl visa sig, kul ska det bli i alla fall!

Nu ska jag raka benen!

Inga kommentarer: