fredag 9 januari 2009

Nu är jag hemma efter en rätt så lång dag. I tid var den inte så lång men känslan blir så när jag hänger med mina brorsbarn. Jag är ju inte förälder, jag har inte energin som verkar komma när man bli förälder. Jag hämtade A på dagis och hon blev som vanligt överlycklig, det är en så himla härlig känsla när hon blir så glad! Vi mötte upp C och promenerade ner till stan för demon. Bra organiserat och riktigt duktiga var de, både A och G gjorde ett strålande jobb!!!

Sen hade jag glömt att jag skulle barnvakta medans J och F flyttade så simningen får jag ta en annan dag. Flytten gick bra, de är på plats i världens röra, skönt att det inte är jag! Nu är klockan 22.46 och jag tänker strunta i mina egna regler om att inte bada efter kl 22. Blir grannen störd får jag be om ursäkt, jag känner mig skitig och det vill jag inte.

Sov gott alla vänner!

Inga kommentarer: