onsdag 21 januari 2009

Fler än jag som tröttnat?

Orkade inte se Liza rubriken längre så nu får det bli ett nytt inlägg.

Det har varit en hel del på sista tiden och jag har inte orkat skriva något. Idag ska jag till VUC igen och anmäla mig till nya kurser, efter SV B som jag läser nu så har jag inget inplanerat. Sedan blir det lunch med världens bästa C och ikväll blir det tacos med bästa svägerskan och de fina brorsbarnen innan träningen.

Jag missade Obamas installation igår, men jag har läst det ni har skrivit och tänkte se det på nätet när jag är hemma i lugn och ro någon gång. Det spelar inte så stor roll, för Bush är borta och en ny president på plats. Det är helt klart en historisk sak, och jag får vara med, det är häftigt!

Nu ska jag duscha och borsta tänderna innan vi drar iväg!

Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer: