tisdag 13 januari 2009

What a day!

Hemma sen en tid efter en härlig dag. Den började lite kaotiskt med försvoning innan jag tog mer ner till min läkarmottagning. Jag har gått ner 1,5 kilo under jul och nyår, inte illa om jag får säga det själv. Sedan besökte jag härliga familjen A, G och lilla A. Jättemysigt att umgås, äta lunch, le åt bebis och prata om allt från gamla tider till föräldraskap. Det är himla kul också att höra skvaller om alla gamla bekanta som jag inte ser längre :) Det gör vi om A och G!!

Sedan blev det en snabbfika på stan med C innan jag åkte hem och hämtade badgrejer och åkte till löga för simmning. Efter det cyklade jag (jag har bestämt för att det är slut på snö nu, hur mysigt jag än tycker att det är så älskar jag att kunna cykla ordentligt igen) hem till svägerskan och brorsbarnen. A var helt fantastisk, hon sa flera gånger taster kommer taster kommer, när jag frågade om hon var glad för att faster kom svarade hon: ja är glaaad. Vi hängde och la barn och sedan drog jag mig hemåt. Nu är jag trött i kroppen och ska göra natt. Jag har en heldag i morgon med, banvakt, tvätttid, hembesök, fika med en vän och sedan möte. Städa lär jag göra också. Just det, har en krönika att börja fila på också! I huvudet är processen igång iofs men det ska ner på papper också, eller in i datorn. Jag trivs i mitt liv, har jag sagt det? :)

Sov gott fina vänner! Det ska jag göra.

//J

Inga kommentarer: