fredag 30 januari 2009

Trådlöst

C och jag satt ju på statsbibblan i går och pluggade. Jag insåg vilken skillnad det är att sätta sig ner där mot att göra det hemma. Hemma finns så mycket annat som jag kan ägna tiden åt. Därför tänkte jag använda henne när hon inte är på universitetet och plugga tillsammans med henne där, problemet igår var att jag inte kunde surfa trådöst för datorn var inställd så. Alla jag har pratat med pratar om en omkopplare som jag inte hittar. Så jag ringde helt enkelt supporten nu och han hjälpte mig. Så nu kan jag sitta med min dator på bibblan och plugga, det är ju great!

I kväll ska jag ner på möte, sedan ska jag och C skriva lite skolarbete åt henne och fika samtidigt, jag är inte kry, har ont ihalsen och nyser lite så jag ska ta det cool. Men jag tänkte i alla fall smyga ner på sigmatorget i morgon och lyssna på partiordföranden och titta på coola SSUare.
Lite sotis blir jag på konferensandet, jag kan sakna konferensandet lite grann ibland.

Nu blir det sminkning och hårföning!

Ha det!
/J

Inga kommentarer: