onsdag 14 januari 2009

Sovdags

Snart, men först ett kort inlägg. Träningen gick bra, jag lyckades ta mig dit trots nervositet. Den släppte en del när jag insåg att vi var typ 7 st och det var en till som aldrig varit där tidigare. Hon som höll passet var jättegullig och log kärleksfullt när jag inte riktigt fick ihop stegen. Hon sa innan att vi som var nya kunde vänta med armarna för att det var svårt nog i början med benen, och att vändningarna kunde bli svåra. Min enda tanke var äh, det fixar väl jag. Jag fick ändra mig direkt, det var livsfarligt att försöka kombinera ihop steg på och av brädan samtidigt som jag försökte med armarna, höll på att flyga baklänges av brädan :) Och när det gällde vändningarna så fixade jag inte en enda :) Det är okej, jag körde hela passet och benen är fortfarande helt slut. Jag har värk i hälarna (jag har hälsporre i båda) men det är skitsamma, går jag ner i vikt så är det bara bra för hälarna så de får värka lite.

Tittade nyss på första avsnittet av Mästarnas mästare, SVT:s nya serie (eller dokusspåa om man vill) jag försökte låta bli, men mitt VSK hjärta kunde inte annat än tokheja på Fosshaug. Jag gillar ju Erica Johansson och några till, men Pelle är Pelle..... Det gick inge vidare för honom i första tävlingen, eller han kom sist, men det tog han igen bra och nu ligger han fyra... Det ska bli grymt kul att följa serien. Och Per Elofsson, vilken man!!! Om jag fick välja helt fritt egenskaper i min drömman så kom han väldigt nära!

Sov gott alla fina!

Inga kommentarer: