måndag 15 augusti 2011

Sist jag tränade var det inte alls särskilt roligt. Det är alltid skönt efteråt men under tiden var det mest en pina. Jag höjde inte särskilt mycket och ibland kändes det som att jag knappt orkade de vikterna jag tränat efter sist. Tålamodet var på botten och jag var mest arg på maskinerna. Idag var det tvärtom. Jag hade sug i hela kroppen eftersom att jag inte tränat sedan i torsdags. Jag orkade mycket och höjde på flera maskiner. Nu efteråt är det så himla skönt, i kroppen. Jag får ingen direkt känslomässig kick av att träna, vilket känns sunt. Men kroppen får verkligen det den behöver.

Nu ska jag plugga, men jag är så sjukt omotiverad. Jag vill ha semester och är redan inställd på att vara ledig. Jag får lov att tala om för mig själv att det bara är genom att göra klart de sista uppgifterna som jag kan vara ledig. Så pepp pepp.

Inga kommentarer: