torsdag 11 augusti 2011

Har tydligen ingen bra dag idag. Jag är irriterad och grinig. Det började egentligen direkt i morse för att jag inte ville gå upp, sen blev jag tokarg när jag satt på cykeln för att det var en dryg motvind som gjorde att jag behövde trampa konstant. Sen har det rullat på. Jag låtsats inte om det, trycker undan det och sen kommer det fram på ett mindre trevligt sätt. Så jag inser att det är lika bra att sluta kämpa, erkänna att det känns så och låta det vara. Så går det över så småningom. Jävla skitkänsla.

Fast det är ganska skönt att använda bloggen till att skriva av mig. Hellre det än att göra det mot någon person. Hanin fick ta en släng av sleven tidigare. Det blir inge bra.

Jag fick i alla fall ledigt imorgon. Det ska bli så himla skönt. Nu slipper jag stressa. Och jag slipper gå upp 5.30 när jag ska umgås på kvällen. Och jag slipper cykla 30 min i motvind och kyla (ja det är kallt den tiden nu) för att sedan känna mig överflödig då vi skulle varit överbemmanade. Det är värt de kronor jag missar. Lugn och ro hemma är priceless, som ÖB säger.

Nu är den stora frågan, träning idag och simning i morgon eller tvärtom? Eller bara träning idag eller i morgon?

1 kommentar:

Hanin sa...

Herregud så trög jag är, märkte inte ens att sleven kom...
Vet fortfarande inte vad du menar..