söndag 14 augusti 2011

Jag planerade att träna idag på eftermiddagen men segheten gjorde att jag drog ut på det lite och nu när jag skulle iväg så insåg jag att det är för sent. Det är söndag och gymmet stänger tydligen kl. 19. Jaja. Jag är ju ledig imorgon också så jag har inte bråttom. Fy tusan vad skönt det är, att känna att jag är ledig.

Helgen var i alla fall magisk. I fredags när Sandra och jag hade checkat in så tog vi oss ner till Örebro centrum och hittade en tapasrestaurang. Där åt vi och njöt av både vackert väder och ett fint Örebro. Lördagen var supermysig, både att göra oss i ordning tillsammans och sedan festen. Vigseln var ganska osentimental och kort men festen desto finare. Det var en avslappnad och härlig stämning, många höll tal men de var spontana och fina tyckte jag. Amelié var förstås otroligt vacker och de strålade verkligen båda två. Jag fick hänga med mina favvoklassisar (nästan alla) och dansa!

Sandra, Shamim, Gustav och jag var inte redo att ge upp efter festen (strax före midnatt) utan tog oss till O´learys i Örebro där det både var pub och dansgolv. Sandra och jag dansade järnet i några låtar innan vi bänkade oss på uteserveringen. Himla härligt var det.

Hanin sa något i stil med; det var en sån kväll som man kommer att minnas när man behöver tänka på något fint. Så var det.

Inga kommentarer: