måndag 22 augusti 2011

Jag känner mig otroligt stressad av att min ledighet är på väg att ta slut. Inte för att jag känner att jag inte har hunnit med saker, utan bara för att jag vill vara mer ledig. Jag borde inte tackat ja till att jobba på torsdag, men nu har jag gjort det så då lär jag jobba. Jag ska på utbildning hela helgen, det ska bli spännande men jag önskar att den inte låg helgen innan skolan börjar. Jag vill gärna vila sista veckan innan skolstart, så att jag är pigg och fräsch på praktiken. Men men. Det är som det är nu. Jag får göra det bästa av de här dagarna, och jobba med min inställning, det är mer där problemet ligger tror jag. Jag är i alla fall fantastiskt glad för de här dagarna som jag har fått, utan jobb eller plugg som behöver göras. De har varit guld värda. Idag blir det tvätt, lite städning, träning och ikväll höstmys på Kalle på Spången med bästa tjejerna.

Inga kommentarer: