måndag 1 augusti 2011

Jag antar att det var mamma som kommenterat förra inlägget. Tack för att du berättade, bra gjort! Det är verkligen så himla tragiskt att vi människor år 2011 inte lärt sig att tolerans är vägen för oss. Till höger här kan ni följa delar av mina tweets. Fast idag var jag mest irriterad. Nu håller jag mig därifrån. Sinnesro före debatt i kväll.

När jag kom efter jobbet idag hade jag världens kamp med mig själv om jag skulle träna eller inte. Jag hade bestämt mig för gruppträning, cirkel. Problemet var att jag var så jäkla trött och skulle då först vara hemma ett par timmar och sedan träna. Jag var så trött att jag inte trodde att jag skulle orka resa mig igen om jag satt mig ner. Och lättjan ville verkligen inte träna alls. Så jag bestämde mig för att gymma istället. Direkt när jag kom hem bytte jag kläder och sedan körde jag mitt gympass i 30 min. Hem och tog ett bad och nu känner jag mig så himla nöjd. Trött som tusan men nöjd. Det är fint att fatta ansvarsfulla och kärleksfulla beslut.

Och vet ni förresten? Nu har jag semester! På riktigt. Visserligen har jag plugg, men inget jobb förrän måndag om en vecka. Så himla himla skönt.

Kvällen ägnas åt städ med Birgitta Ohlssons sommarprat i lurarna.

Inga kommentarer: