torsdag 14 juli 2011

W sov till kl 10 i morse vilket kändes toklyxigt. De som skulle komma och kika på min TV-bänk kommer inte. Dagen kanske ska ägnas åt att rensa förrådet så att jag kan ställa bänken där tills någon vill ha den? Jag vill inte köra den till myrorna. Jag ska gå iväg med min cykel också och få punkteringen lagad, jag är ju beroende av cykeln till jobbet. Det blir bra det här. Det är tokmysigt att ha W här, det är lite lugnare än när storesyrran är här kan man säga. Jag svämmar över av kärlek flera gånger om med båda två!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter skönt! På lördag ska jag sova till minst kl 10.

Hanin sa...

Jag har träffat dina brorsbarn, de svämmar över av kärlek av att få vara med paster med. Fint att du njuter av sommaren. Vi får juh aldrig till det till en träff och då älskar jag bloggen extra mycket för att jag får vara med på en liten del av ditt liv ändå.