onsdag 13 juli 2011

Jag har varit ganska stressad en tid nu. Mest beror det på plugget som jag inte får tillräckligt med tid och ro för. Nu vaknade jag i morse med en stress i magen. Det är ett test som vi ska göra idag och imorgon, jag skulle göra det imorgon men nu har dagen redan fyllts med en hel del annat, därav stresskänslan. Så jag gick upp när jag ändå var vaken kl. 7.30 (galet men jag hade nog inte sovit längre ändå), började plugga lite och gjorde det där jäkla testet. Jag är inte alls säker på att jag klarade det, jag var lite puckad (eller desperat) och försökte ändra ett felaktigt svar (i efterhand läste jag att man fick avdrag för fel) och jag hann gå igenom alla felaktiga innan jag kom rätt. Sen är jag inte säker på att jag tolkat alla frågor rätt. Men nu har jag gjort det och om jag inte klarade det så får jag en ny chans efter avslutad kurs i augusti. Så nu är det bara att släppa testet tills jag vet. Skönt.

Nu ska jag ägna mig lite åt att göra fint här hemma eftersom att jag får besök snart.

Inga kommentarer: