torsdag 28 juli 2011

Det här med att börja träna fick inte riktigt de konsekvenser jag hade väntat mig. Jag har knappt tränat en månad och har inte alls gått ner i vikt i samma takt som innan, tvärtom har jag ett tag ökat lite, bara några hekto, men ändå. Dessutom får jag inte min mens som jag ska. Jag har värk, känner mig uppblåst och det känns som att jag har mens, men jag blöder inte (den uteblivna viktnedgången kan bero på ägglossning också). Om det är beror på träningen är ju svårt att säga. Jag har en sjukdom, eller ett tillstånd som heter PCO så jag är van vid utebliven mens, men då brukar jag inte få nästan-mens. Jaja skit samma. Jag tänker inte sluta träna i alla fall för jag utgår ifrån att det kommer att stabilisera sig med både vikten och mensen om jag fortsätter, men tråkigt är det.

Jag mår i alla fall bättre idag. Jag känner mig lite svullen i halsen, men stannar hemma över helgen och vilar ut ordentligt så hoppas jag att det släpper. Idag blir det i alla fall plugg.

1 kommentar:

Hanin sa...

Det låter inge trevligt med värk och smärta =(. Vikt uppgången kan bero på att muskler väger mer än fett och muskler, det har du minsann fått.