onsdag 6 juli 2011

Nu är jag glad för den tillfälliga sinnesförvirringen igår. Instruktören var inte alls läskig, tvärtom toksnäll och söt (och tränad). Läs in i det vad ni vill. Jag tänkte att äh jag kan ju gå och lägga mig och sova en stund efter träningen, nu är jag inte lika sugen på det. Eller vi får se. Skönt var det att träna i alla fall. Det är så olika att gruppträna mot att gymträna. Nu är jag slut i musklerna, men inte alls i flåset. Jag ska nog lägga till lite kondition nästa gång. Men det blir bra med ett gympass, så jag inte är så styrd av gruppträningstiderna.

I övrigt så är jag väldigt snäv i perspektiven nu för tiden. Jag är där jag är och bara där. Idag är mina tankar bara riktade mot jobbet eftersom att jag ska jobba i kväll. Den övriga världen får vänta lite. Visst var det folkpartiet idag? Ja det gör ju inget om jag missar..

Inga kommentarer: