lördag 9 juli 2011

Bästis talade om för mig vilken fin dag jag får idag. Den började inte så men nu börjar jag känna att hon har rätt. Jag är nytränad och ska strax duscha. Sen ska jag cykla till ICA och köpa härlig LCHF-picknickmat för att sedan cykla till brorsfamiljen och hämta min älskade brorsdotter. Sedan cyklar vi neråt stan för att möta upp bästisfamiljen (min lilla gudson också alltså) för Power meetpicknick. Nu när jag skrev kände jag att en liten gudson saknas, men han (brorssonen) skulle välja hemmakvällen med mamma före häng med faster vilken dag som helst. Så honom får jag pussa lite på innan vi drar. Kvällen tillbringas sedan hemma hos brorsfamiljen när jag barnvaktar två sovande barn, till det har jag hyrt Black swan som jag ännu inte hunnit se. Vilken dag va?

Det är jag värd!

Inga kommentarer: