onsdag 27 juli 2011

Pigg och hurtig åkte jag hem, duschade och stoppade i mig lite mat. Sedan hoppade jag på cykeln och åkte till jobbet. Väl där, när jag satt mig ner och fick möjlighet att känna efter började jag känna mig seg och den konstiga känslan jag haft i halsen några dagar kändes kraftigare. Ett par timmar efter att jag kommit in på jobbet var det ett projekt att resa mig och jag insåg att jag behövde åka hem. Så nu sitter jag i soffan, ska snart lägga mig ner för att sittpositionen är för ansträngande. Jag åkte förbi affären på vägen så att jag inte behöver bry mig om jag har mat hemma. Nu blir det jordgubbar och grädde och TV-tittande resten av kvällen. Även om jag är sjukanmäld imorgon och fredag så vill jag inte ge efter för tröttheten och sabba dygnsrytmen. Behöver jag sova mycket så sover jag hellre länge imorgon. Så var det med det.

Jag gör som Hanin säger och gör lite citronsaft av den här kvällen.

Inga kommentarer: