måndag 11 juli 2011

Nu är jag där. Tränad och nyduschad. Armarna vill inte alls lyda mig och det är svårare än vanligt att träffa tangenterna. Att köra gym + cirkel var kanske att ta i. Jag brukar köra två pass på raken men då är ett mer inriktad mot kondition och ett mot styrka. Det här var två styrkepass. På cirkeln orkade jag inte mycket. Hehe. Det var lite skämmigt men jag förbjöd mig själv att säga att jag hade gymmat innan, för det spelar faktiskt ingen roll. Jag behöver inte rättfärdiga mig. Så jag körde på och gav upp tidigare än alla andra. Skit samma, min kropp fick sig en ordentlig genomgång. Grejen är att jag känner mig aldrig riktigt trött efter ett gympass, bara väldigt lokalt i de muskler jag tränat. Men efter ett gruppass är jag slut. Hela jag. Kombon är bra och det fortsätter jag med, men kanske inte samma dag?

Nu är det skönt i alla fall, jag förstår de som blir träningsjunkies. Jag är för lat för att bli det, men känslan efter är riktigt jäkla skön.

Ps. Tack Hanin för att du visar att kommentarsfunktionen fungerar, jag trodde nästan den var ur funktion ett tag. <3

Inga kommentarer: