måndag 11 juli 2011

Jag är helt färdig verkligen. Jag hade svårt att somna igår, jag somnade inte förrän efter midnatt för att kliva upp 5.45 i morse. Jag var helt slut hela dagen på jobbet. Nu vilar jag en stund i soffan innan jag ska till gymmet. Jag ska både gymma och köra cirkel. Motivationen är inte så stor eller jo jag vill men min lathet är stor, men eftersom att jag känner av ryggvärken så blir det enklare att släppa lättjan. För när jag inser att det på allvar handlar om att ta hand om min kropp så känner jag annorlunda också. Fast jag längtar till i kväll, när jag är tränad, duschad och ligger i min (nästan) nybäddade säng!

1 kommentar:

Hanin sa...

Kämpa på vännen. Du är värd att bli väl omhändertagen och ingen tar hand om oss bättre än vi själva för vi vet vad vi behöver. Puss på dig älklingen.