tisdag 5 juli 2011

Jag är stressad. Nu är det ett faktum. Jag har hoppat av posten som delegationsledare inför kongressen. Det känns skönt och minskade stressen en aning. Idag vaknade jag med en välkänd oroskänsla. Jag har förutom jobbet också två sommarkurser som jag behöver göra. Även om det inte är jättemycket jobb per kurs så behöver det ändå göras. Skälet till att det kom idag är att jag avsatt hela dagen åt plugg. Nu är jag på stadsbibblan där jag tänkt låna en Koran, då hade de den inte. Hm. Jag ska försöka hitta den som e-bok eller så, annars får jag springa till en bokhandel, problemet är att jag beställt den och att den nog kommer i veckan. Men jag behöver göra en uppgift idag och ett test imorgon. Jaja. Nu är jag här, har sju timmar framför mig utan andra planer eller åtaganden. Nu kör vi.

Inga kommentarer: