torsdag 22 september 2011

Okej, sjukvårdsupplysningen sa att jag skulle ringa igen om mina magsmärtor inte gav sig. Det har de gjort (givit med sig alltså), men att jag fortfarande mår illa, rapar konstant och att magen känns som den lever ett eget liv utanpå min kropp, det sa de inget om. Magsjuka brukar ge sig när kräkningarna går över. Samtidigt får jag väl lite på vad sjukvården säger? Det lär ju förresten visa sig om det är gallsten, för då kommer säkert en till attack, så småningom. Då har jag i alla fall något att se fram emot :P. Näe fy. Jag får hoppas på att det bara är en extra seg och dryg illamåendefas i magsjukan som släpper snart. Ja så tänker vi.

Jag ska få hänga på brorsfamiljen och kolla in Västerås nya köpcentra om en stund. Det är dags att komma ut i världen igen. Dessutom längtar jag sjukt mycket efter att få hålla om barnen igen, igår fick jag vinka genom bildörren när de lämnade varor. <3

Inga kommentarer: