måndag 5 september 2011

Jag har haft en superdag till på praktiken. Jag längtar verkligen tills jag är klar i skolan och får börja jobba. Eller tills jag är klar och får ett jobb kanske jag ska säga. Det är verkligen inte säkert att det händer direkt efter examen.

Nu sitter jag i soffan och fryser. Jag är tjock i halsen och seg i skallen. I stället för städ och packdag blir det en kväll i sängen med film och TV. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

Jo en sak bara. Jag har verkligen valt ett konstigt yrke med tanke på min personlighet. Jag som älskar att prata och dela med mig av vad som händer i mitt liv. Jag väljer ett yrke med stenhård sekretess så jag inte får säga någonting. Fast det är också fint att inse att jag kan arbeta så. Det hade jag inte trott tidigare.

Inga kommentarer: