onsdag 21 september 2011

Idag är det svårt att relatera till min totala brist på kraft igår. Då det var fysiskt ansträngande att tänka eller känna. Idag har jag spring i benen, men orkar ändå inte stå upp i för långa stunder. Eller prata. Men jag har haft en del längre telefonsamtal idag och det har gått hyfsat. Jag blir hemma imorgon också för att vara säker på att smittorisken ska vara borta och för att samla energi till fredag. Det känns lite osäkert att gå imorgon med tanke på att jag blev trött av affären idag. Jag ska ta mig till Pettersberg och hämta cykeln imorgon och ner på stan på möte. Det får räcka som ansträngning imorgon..

Livet är trevligt nu. Som om inte det vore nog har jag fått en tid hos psykoterapeuten, 1,5 vecka. Det är otroligt bra.

Nu rapport. Det är jag och Efflans morfar tydligen.

Inga kommentarer: