fredag 23 september 2011

Jag läste igenom bloggen igår och fy vad tråkig den har varit de senaste dagarna. Visserligen har mitt liv mest sett ut så. Det har varit centrerat till min mage kan man säga. Idag har jag ont, ska åka till Apoteket och köpa receptfri Losec och hoppas att det räcker. Det är lite kul att jag för en vecka sedan blev illamående av att tänka på att äta mat med mycket kolhydrater i, men istället gärna åt fet salami eller ost. Idag äter jag vitt bröd och bananer mest och mår illa vid tanken på fett. Ibland gör livet liksom en helomvändning.

Trots gårdagens trötthet ska jag åka med brorsfamiljen till Erikslund (ett nytt köpcentrum har öppnat i V-ås) idag igen. Då kommer jag till ett apotek också. Dessutom ringde Amelia (inte direkt, Fredrik och jag pratade redan men hon tyckte att hon ringde Faster) och sa: Jag vill att du ska följa med mig Faster. Då är det liksom lite svårt att säga nej. Hela hjärtat skriker ja.

1 kommentar:

Hanin sa...

Är det faster eller Paster nuförtiden?
Jobbigt med Magsmärtor. En del av mig tänker att det var väl onödigt att gå och bli sjuk under praktiken, en annan del minns att vi får det vi behöver. Krya på vännen <3