måndag 9 februari 2009

Heldag

Dagen har verkligen gått i ett, jag började med en uppstart på Hermods i morse, det är där jag förhoppningsvis ska fixa de sista kurserna till mitt slutbetyg. Sedan var det vägning, denna gång ett kilo upp. Första gången sedan vi började i september som det händer så det är helt okej, nya tag med sundare matvanor. Efter det simmade jag, 1000 meter, eller egentligen 1100 m för att jag simmar 4 ggr 10 längder och däremellan kör jag ryggsim en länga för att sträcka ut nacken, det räknas inte till motionen, men det räknas i hälsosimmet!
Efter simmningen hämtade svägis upp mig och jag barnvaktade lite innan vi skulle fira världens bästa 3 åring!!!! Kan inte fatta att det är tre år sedan brorsan ringde från BB kl 5 på morgonen och jag hörde Amelias röst för första gången i bakgrunden!! Nu börjar hon verkligen bli stor och det har gått så himla fort! Där var jag resten av kvällen med tårta och massor av bus.

Nu är min plan att hoppa i säng, jag har ett slutprov i morgon som jag inte känner mig förberedd inför, det är såklart mitt eget fel. Men det är inte förrän kl 13 så jag hinner läsa på innan.

Sov gott alla fina, det tänkte jag göra!

Inga kommentarer: