fredag 13 februari 2009

Damm

Hur kommer det sig att det kan vara så dammigt hemma utan att jag märker det innan jag städar? Det var grymt dammigt här och inte har jag lidit av det... jaja nu är det borta i alla fall. Nästan, har lite dammsugning kvar. Det är så himla tråkigt att städa, så jag hänger mer framför datorn, men då tar det en hel dag också.... Jag ska sova hos brorsfamiljen i natt och jag tänkte inte åka dit innan barnen har somnat för då bli de speedade av att taster kommer ( I alla fall Amelia), så jag väntar till de sover och gosar i morgon istället. Tills dess blir det lite mer städning, tvättvikning och ett varmt bad tänkte jag, det är det bästa med att städa, att slänga sig i ett varmt bad efteråt. Jag har fått F och Js gamla tv och den är ett monster, den är egentligen inte så stor, men i min lilla lägenhet så ser den gigantiskt ut, och det är inte en snygg inredningsdetalj. Men det får duga, jag behöver en tv även om jag använder den väldigt sällan nu för tiden. Men på min lilla så ser jag inte texten från sängen, så det här blir bra....

Nää nu är det väl dags att fortsätta med städningen... bye bye

Inga kommentarer: