torsdag 12 februari 2009

En bra dag helt enkelt

Nu ska jag snart hoppa i säng igen, om man läser bloggen så kan man ju tro att det är det enda jag gör, sover. Riktigt så är det inte. Började dagen med simmning med J2 medans brorsan tränade, riktigt skönt i kroppen även om vi inte körde alla 1000 meter utan nöjde oss med 750 idag. Svägis är som en riktig fisk i vattnet, hon har inte simmat på jättelänge men var mycket snabbare än mig, det säger inte så mycket iofs eftersom att jag inte är särskilt snabb, men det var hon.

Dagen fortsatte med fika med C och sedan möte. Skönt det.

Nu är jag angelägen om att få köra igång med nästa omgång kurser, längtar till de här kurserna eftersom att det är lite min inriktning. Även om det är omvårdnadskurser så är det mycket mer åt det hålet jag vill än Sv och Nk. Har ett tal och skriva också, det ingår i slutprovet i Sv B så det tänkte jag göra i morgon. Jag har inte anmält mig på slutprov än så att det blir inte förrän om två veckor, men det är lika bra att skriva det nu så kan jag släppa det när jag har de andra kurserna.

Nu känner jag att ögonlocken viker sig, dags att sova!

//J

Inga kommentarer: