onsdag 11 februari 2009

Plugg

Hej alla!

Inser att jag har varit ganska frånvarande på bloggen, eller kvällsinlägg har ni fått. Idag har jag i alla fall en dag hemma så nu hinner jag med ett inlägg. Jag har suttit med ett specialarbete i Sv B som nu är inlämnat. Känns skönt, den kursen är klar nu förutom slutprovet som ska göras. På måndag kör jag igång med Etik och livsfrågor och Människan socialt och kulturellt. Nu är det bara 4 kurser kvar innan jag har ett slutbetyg!!! Det är på riktigt fantastiskt, det blir studentfest på Stohagen i sommar!

Jag har tackat jag till ett spännande projekt också, den här våren och sommaren ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag laga lite mat (lax och tomat och rödlökssallad) innan Svägis och jag ska på steppen!

Hoppas ni får en fin kväll!

//J

Inga kommentarer: