söndag 22 februari 2009

Söndag

Jag har sovit alldeles för länge idag. Jag vaknade första gången vid 10 och tänkte att jag skulle gå upp, men sen vaknade jag helt plötsligt igen och tänkte åh vad skönt att jag somnade om en stund. Jag kollade på klockan och då var den 13.50! Helt hysteriskt. Jag har inte sovit till kl 14 på många år.... Men men, behövde väl kanske det.

Kvällen igår var jättehärlig i alla fall. Vi spelade spel, med andra ord, sjukt mycket skratt, sjöng singstar och spelade Guitar Hero. Det är nog det härligaste som finns, att umgås med fina vänner och skratta ihop.

Nu har jag skrivit på en jubileumskrönika som jag lovat att göra. Jag är ju en hejare på att skjuta upp saker men nu tror jag att den är färdig. Den ska förbi journalistmamma först på en korrläsning. Sen får det vara bra, jag kan sitta hur länge som helst och skriva och ändra och putsa och fixa. Men det får vara bra, annars får jag bara ännu värre prestationsångest. Jag gillar den nu och det får räcka. Samma filosofi har jag med skolarbetet.

Måste iofs be om hjälp att kolla av lite årtal, jag vet inte ens under vilka år jag var ordförande. Hmm..

Men nu blir det ännu mer slapp och lite pasta.

/J

Inga kommentarer: