söndag 15 februari 2009

Hemma igen

Jag har sovit hos brorsfamiljen i två nätter och det känns inte som att jag har varit hemma på länge, fast jag var det igår... Det är i alla fall skönt att vara hemma nu och jag tänker stanna hemma hela dagen nu.

I går var jag ute och åt med några tjejer, har egentligen inte råd, men jag tog mig det och det var det värt. Sov hos brorsfamiljen i natt igen och mös med barnen i morse innan det var dags för möte. Nu är jag hemma och är helt slut, kl är bara 14.00 men jag tänker slöa resten av dagen, ta ett bad, skriva krönika, bädda sängen och bara vara. Brorsan har sovit här i går och i dag, han har jobbat två nätter och eftersom att jag ändå inte var hemma så var det enklare för honom att sova här, så slipper barnen väcka honom. Och det funkar ju bra.

Svägis och jag kollade Melodifestvalen igår, jag tyckte att det var bättre låtar än förra veckan, och jaa vi föll som käglor för Måns..kan inte hjälpa det. Han är bara helt fantastiskt charmig och har bra låtar...

Nu har jag ägnat en stund åt att läsa i kapp era bloggar, kollat mejl och spelat lite. Nu är jag nere i varv..skönt!

Hoppas ni andra får en jättefin dag!

Inga kommentarer: