fredag 13 februari 2009

Småfix

Nu har jag en heldag hemma igen. Det är soft. Hitills har jag inte gjort jättemycket, kört igång en tvättmaskin och småfixat med några mejl och telefonsamtal som behövde göras. Nu ska jag städa hemma och fortsätta med tvätten. Jag tvättar en gång i veckan så jag tycker inte att det borde vara så mycket, men jag kör ändå två maskiner och typ alla mina kläder, det är jag som inte har så mycket kläder kanske?

Skitsamma. I kväll ska jag sova hemma hos brorsfamiljen eftersom att broren jobbar natt. Jag ska mysa med ungarna och spela Guitar Hero (om svägerskan orkar lyssna på All the young dudes igen).

Jag har fått ett sug efter blommor hem till mig. Jag har aldrig haft riktiga blommor därför att jag dödar dem bara, men nu är jag jättesugen på att få fixa till mina breda fina fönsterbrädor med fina gröna härliga växter.... Så det kan bli.

Men nu blir det noice och städning!

Inga kommentarer: