onsdag 4 maj 2011

En lugn dag i paradiset. Idag behöver jag inte åka någonstans. Jag börjar mina dagar med en promenad. De dagar som jag inte ska iväg kl. sju i alla fall. Det är så himla himla skönt. Kroppen mår verkligen otroligt bra av den lilla promenaden på en halvtimme. Jag går innan frukost och när jag kommer hem så är jag pigg, hungrig och kroppen känns mycket friskare på något sätt. Det är svårt att förklara men skönt är det.

Jag mår inte toppen. Jag känner tyngden i bröstet och ska försöka att vårda den och mig själv idag. Mest genom att vara snäll mot mig själv. Sova middag, läsa lite kurslitteratur och titta på vackra Ängelsberg. Det är en sådan stor skillnad nu mot när jag bodde här för fyra år sedan. Då visste jag att det var vackert, men jag kände det inte i mig. Idag känner jag det och det blir så mycket större. Bara cykelturen från stationen till huset, när jag ser Åmänningen (sjön) som jag har sett så många ggr förut, i min förra lägenhet hade jag utsikt över den, är så mycket vackrare än någonsin tidigare. Ja förlåt. Jag är dålig på bisatser. Men ni fattar väl? Det är vackert här!

Puss och kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir glad när jag ser hur skönt du har det..
Njut!

PJ