torsdag 5 maj 2011

Dagen idag har varit lång. Jag kom hem 19.30. Stackars Brahma har suttit instängd hela dagen. För hennes skull önskar jag att jag orkade vara uppe ett tag men jag är på tok för trött.

Imorgon är det dags för begravning. Jag ser verkligen inte fram emot det. Det känns så jävla tungt bara att tänka på det. Jag är glad att jag har Simon i alla fall... Mia. Vafan. Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta. Och jag fattar inte alls vad som hände.. Det blir i alla fall bra att vara där, att inte smita som jag gärna gör.

Nä fan. Nu blev det tungt.

3 kommentarer:

Sabine sa...

Önskar jag också kunde vara där. Kram på dig

Anonym sa...

All kärlek till dig. Försök att andas ordentligt!

Love you!

P

Markus sa...

Som du redan har sagt. det är okej att känna saker. Känna är bättre än apati.